دوره 24 (1402)
دوره 23 (1401)
دوره 22 (1400)
دوره 21 (1399)
دوره 20 (1398)
دوره 19 (1397)
دوره 18 (1396)
دوره 17 (1395)
دوره 16 (1394)
دوره 15 (1393)
دوره 14 (1392)
دوره 13 (1391)
دوره 12 (1390)
دوره 11 (1389)
دوره 10 (1388)
دوره 9 (1387)
دوره 8 (1386)
دوره 7 (1385)
دوره 6 (1384)
دوره 5 (1383)
دوره 4 (1382)
دوره 3 (1381)
دوره 2 (1379)
دوره 1 (1378)
نویسنده = لطیفی، زهره
تعداد مقالات: 2
تحلیل مدل ساختاری ویژگیهای شخصیتی و هویتی با مصرفگرایی در ایران
دوره 16، شماره 64 ، دی 1394، ، صفحه 77-92
چکیده
هدف پژوهش حاضر بررسی و تحلیل مدل ساختاری ویژگیهای شخصیتی و هویتی با مصرفگرایی است. روش پژوهش همبستگی و از نوع مدلیابی معادلات ساختاری است و جامعه آماری این پژوهش، شهروندان شهر اصفهان در سال 1392 بودند ... بیشترنسبت بین آگاهی و گرایش به عرفان اسلامی در فرایند هویتیافتگی
دوره 15، شماره 60 ، دی 1393، ، صفحه 73-94