تحلیل مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و هویتی با مصرف‌گرایی در ایران
تحلیل مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و هویتی با مصرف‌گرایی در ایران

زهره لطیفی؛ محبوبه حسن شاهی

دوره 16، شماره 64 ، دی 1394، ، صفحه 77-92

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی و تحلیل مدل ساختاری ویژگی‌های شخصیتی و هویتی با مصرف‌گرایی است. روش پژوهش همبستگی و از نوع مدل‌یابی معادلات ساختاری است و جامعه آماری این پژوهش، شهروندان شهر اصفهان در سال 1392 بودند ...  بیشتر
نسبت بین آگاهی و گرایش به عرفان اسلامی در فرایند هویت‌یافتگی
نسبت بین آگاهی و گرایش به عرفان اسلامی در فرایند هویت‌یافتگی

زهره لطیفی؛ نسیم استکی آزاد

دوره 15، شماره 60 ، دی 1393، ، صفحه 73-94

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین میزان آگاهی و گرایش به عرفان اسلامی و عرفان‌های کاذب با هویت‌یافتگی در دانشجویان است. روش این پژوهش پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه دانشجویان ...  بیشتر